Undrar om rotax tänkt till denna gång, eller är det fortfarande fettsmörjning på lagrena på veven?
Vore ju skönt att ha en skoter man slipper plocka isär för att fetta veven....
Annat att tänka på innan jag skaffar en uppskattas!
ev. problem med e-tec 800
- 2stroke
- Crew Member
- Inlägg: 2327
- Blev medlem: 18 februari 2011, 14:37
- Skoter: LYNX R&D Prototype.
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: ev. problem med e-tec 800
Det är fortfarande fettsmorda lager på 800 E-Tec motorn.
.
.
// 2stroke
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
Re: ev. problem med e-tec 800
Då utgår jag från att det är samma på 600 e-tec...2stroke skrev:Det är fortfarande fettsmorda lager på 800 E-Tec motorn.
.
Håller dessa bättre än på serie 3 motorn, eller är detta fortfarande den serien?
Re: ev. problem med e-tec 800
600 e-tec är i grunden en 593ho=serie3, 800 e-tec bygger på en 800r (kom -07) är ej serie3.
om du undrar hur t.ex. vevsmörjningen är så är det samma som respektive motor utan e-tec
om du undrar hur t.ex. vevsmörjningen är så är det samma som respektive motor utan e-tec