Dessa passa Bolton i LinQ på REX-II men även på REX om man borrar hål i chassiet.
Passar 146" (3700) och 154" (3900) längd invändigt 370 mm
och som vänstra bilden förtäljer förberedda för Quickfist spadfästen vilka jag har beställt en tvärhand idag ,
Jag kör med spade i mitten och 2st 5L dunkar på vardera sida
( OBS , dunkarna har jag bara med mig om jag kör med nån utan E-Tec så dom slipper bli stående

Köper man nån av dessa 3 får man ge den lite kärlek i form av sandpapper då varendaste bläster i krokarna idag kör med silicat å måste således vänta tills nån byter till glaskulor för att runda kanterna.
Om man ser på hållaren till vänster så är det en del hål där för remmarna som kommer skäras ur gummit samt kissens öron på loggan så fort det torkat.
Blir även att köpa nåt vettigare lim imorrn samt skära ut jiggar o vikter som håller gummina på plats under torkning.
Dessa 3 st kommer jag sälja till högstbjudande helt enkelt,
har plöjt ner mer pengar o tid än jag vill förtälja i dessa

Sedemera vill jag ha en intressekoll på dessa,
jag kör helst i satser om 8 st för då får jag ut bäst från materialet jag har till hands å således ner kostnaden .
Kan räkna ut ett exakt pris när jag ser om det finns intresse .
Har möjlighet att även göra dem 600 mm långa ( i princip hela tunneln på 155"/3900 )
men då blir det utan hål för spadfäste och kan inte garantera att den stör kylningen på nåt sätt,
där måste jag ha förhandsbeställningar på minst 3 st före jag kan räkna pris.
OBS!
Kommer enbart vara tillgängliga för folk registrerade på forumet,
Min egna hemsida kommer komma upp inom kort och den vägen kommer dessa även kunna handlas men glöm ej heller där ditt användarnamn för annars nekas köpet!