Törs man köpa en Commander?

Allt om Lynx bredbandare.
Användarens profilbild
Lynxfun
Crew Member
Crew Member
Skoter: Lynx Commander

Re: Törs man köpa en Commander?

Inlägg av Lynxfun »

Har du kört ST 600:an så blir du garanterat nöjd med Commandern, har du dessutom kört 550 med LTS ett tag så blir du nog pånyttfödd men provkör, det är det värt.

Ny -13 eller -14 kan ju bero på pris eller andra förutsättningar, verkar finnas en del handlare som börjar tycka att lagret är för stort både på nya maskiner och begagnade i 40-80 tkr klassen så nog kan det finnas möjlighet att spara 10-15-20 k med köp av en -13.
Det går säkert att få garanti innevarande samt 2 fulla säsonger framåt eller annat vid en förhandling.

Enda skillnaden mellan årgångarna är väl färgsättningen och någon dekal, kan varmt rekommendera att undvika de vita panelerna då vitt och de smutspartiklar en snöskoter alstrar inte går ihop, utsidan funkar någorlunda men insidan blir fort trist.

Svart som synden ska det vara på en snöskoter ;)
extmabg
LynxTalk Member
Skoter: Commander 600 etec, Boondocker 3700 600

Inlägg av extmabg »

Lynxfun skrev:Har du kört ST 600:an så blir du garanterat nöjd med Commandern, har du dessutom kört 550 med LTS ett tag så blir du nog pånyttfödd men provkör, det är det värt.

Ny -13 eller -14 kan ju bero på pris eller andra förutsättningar, verkar finnas en del handlare som börjar tycka att lagret är för stort både på nya maskiner och begagnade i 40-80 tkr klassen så nog kan det finnas möjlighet att spara 10-15-20 k med köp av en -13.
Det går säkert att få garanti innevarande samt 2 fulla säsonger framåt eller annat vid en förhandling.

Enda skillnaden mellan årgångarna är väl färgsättningen och någon dekal, kan varmt rekommendera att undvika de vita panelerna då vitt och de smutspartiklar en snöskoter alstrar inte går ihop, utsidan funkar någorlunda men insidan blir fort trist.

Svart som synden ska det vara på en snöskoter ;)
Fegade ur och bestämde mig för att behålla 59an. Beställde istället en Boondocker 3700 600 som "leksak".
extmabg
LynxTalk Member

Inlägg av extmabg »

Jag tordes till slut! 59an såld till förmån för en Commander 600. Leverans nästa vecka! :thumbsup:
Användarens profilbild
Lynxfun
Crew Member
Crew Member
Skoter: Lynx Commander

Inlägg av Lynxfun »

:tumme:

Bra pris?, verkar ännu finnas en del kvar i ladorna av 2014
extmabg
LynxTalk Member

Inlägg av extmabg »

Inte jättemycket prut, men lite i alla fall. Bytte in en xtrim 550 som vi hade, jag blev nöjd med mellanskillnaden.
Nu kommer väl en helt ny Commander nästa år, med den oturen jag brukar ha.
Får väl glädjas åt att barnsjukdomar borde vara bort på denna. :)
Skriv svar