Du kan ju fylla på fett nu genom röret du har pluggat medan packboxen är borta, så ser du när det börjar trycka igenom lagret och känns lagom. Du får ju trycka på tills det känns bra

värm tuben något så blir det lättare att få i.
Det är ju omöjligt att veta hur mycket som finns mellan lagren redan.
Ett hyfsat billigt fett som det skrivits en del gott om och klarar temperaturer är
Shell Aeroshell 22 -65- +204 grader (260 drop point)
Den tub du har verkar ligga på -40 - +150 (+190 drop point)
original fettet ligger på -50 - +120 (+240 drop point)
Så det fett du har verkar inte tåla lika höga temperaturer.
Sen vet inte jag hur pass bra det är att blanda olika fett med varandra så det får du göra på egen risk.
Smörj även vevaxel tappen lite så du inte bränner packboxen vid första starten.
Du får hitta en stor hylsa eller liknande som täcker hela packboxen när du ska banka in den annars blir den sne på första slaget.
Men det här känns som en nödlösning så jag vill ändå rekommendera dig att riva motorn senare och byta alla packboxar och fetta Mag sidan också.
Eller så borrar du upp oljekanaler i blocket samt plockar bort inre tätningar och skippar fettet.