Nu är det så skoter är ju trasig och är ju en lynx rave 800 02 sp. Motor är den som är trasig. Kolvar osv.
Undrar lite vad kan man ta för pris för skotern som reservdelskoter? I övrigt är den lixom i bra skick.
Rave-800 SP ( 2002 ) värdet om sälja som reservdelskoter?
Re: Rave-800 SP ( 2002 ) värdet om sälja som reservdelskote
Hej. Är det något på motorn som är helt? En kompis vill ha tag i bottendel, (vev+vevhus), samt topp och tändsystem till en sån.
Ärligt vet inte riktigt allt, men handlar om cylinder och kovla iaf. Cylinder kanske gick att rädda sa dem. Kolven var helt körd, trasig och säkert flygit runt flisor och delar från den medan kört, för dem sa har nog kört så ett tag.
Men inte märkt nåt sen stått still en sommar typ sen gick på en cylinder. Dem tyckte var ett lustigt fel också. Två olika kolvar och den andra var ny. Jag själv hann väl typ bara köra max 3-4 mil
Sen tyckte dem nämnde nåt om nå vev, men osäker.
Dem sa iaf, Skaffa beg motor eller skrota.
Men inte märkt nåt sen stått still en sommar typ sen gick på en cylinder. Dem tyckte var ett lustigt fel också. Två olika kolvar och den andra var ny. Jag själv hann väl typ bara köra max 3-4 mil
Sen tyckte dem nämnde nåt om nå vev, men osäker.
Dem sa iaf, Skaffa beg motor eller skrota.
Vad menar du med "dem"? Firma som kollat på den eller?
Japp, en firma som kollat.
Ok. Vart håller du till? (och kan du tänka dig sälja den trasiga motorn med tändning?)
Älvdalen finns jag. Det beror på en annan person som jag invänta svar om denne ska ta hela skotern eller inte
Ok, ja det var lite långt hursomhelst.