Finns väldigt lite filmer generellt

Inte allt för heta, men då ligger ju remmen längst ner och det kanske är för lite snurr för att det ska bli ordentligt varmt i hela skivorna och remmen. Men det är ju ett konstant och ordentligt slir på remmen i den hastigheten. Körde så sakta som det bara gick efter krav av frun. Värst var väl snösprutet på henne redan i den hastigheten, men med en 4månaders baby med på kälken vill man ju inte gasa på så mycket. Sen var väl inte kälken den bästa för ändamålet.Stoft skrev:![]()
Hur kändes skivorna? Stekheta antar jag?
Att kunna köra 22km/h som lägst lät ju inte allt för roligt heller..
Men den har väl endast 148hk som standar på 2011 enligt papprerna..Macke78 skrev:Ja, 1,5-2g mer har jag nu, sen blir det ett mysigt starkt mellanregister
Diablo kittet funkar grymt fint mot pipan, 3500 i tillslag och grym respons, är sjukt nöjd!
Som kuriosa kan jag nämna att förra vintern skruvade jag hejvilt hela vintern för att få det som jag vill, har nog haft av primären 50ggr och sekundären ett tiotal, men det har det varit värt, för nu är jag hemma!
Har även satt dit momemtstag, styvare motorkudde och balanserat primären till i år, har nu 5sek variatorer även efter en 150 sväng på sjön och kör på en rem som började släppa cord för 3-40 mil sedan utan problem.
Ja, har sett bromsningar på en 11a med rör, ligger kring 160-162hk, dvs det som motorn ska ge standard enligt "reklamen"...