Har du bestämt nått pris och eventuellt när dom kan börja levereras?

kotte_parva skrev:Jag gjorde latmanslösningen o förde över säljandet till en bra kille som håller på å lanserar
egna produkter med bra kvalitét till bra pris .
(Det behövs fler aktörer i Sverige för att få ner priserna)
Plåtarna kommer säljas i sverige av ************** och deras återförsäljare,
(men skulle tro att dom erbjuds åt alla sveriges BRP handlare via dom).
Det går men du måste borra nya hål i A-armarna. Det finns ett litet hål redan där du ska borra ca 1,5cm under nuvarande bulthål. En tjock bricka behövs också på baksidan för att distansa ut så bultskallen inte ska rida på svetsen.ChristopherBrink skrev:Handlarn ska sätta ditt den smala framvagnen på min imorgon, dom väntar på att få hem bukskydd och den extra frontbågen som är restad..
Det tråkiga med smala framvagnen är väl att man får ett par cykelpumpar till dämpare, eller får man ditt original dämparna om man fäster dom lägre ner?
Är väl likadana dämpare som på summiten?ChristopherBrink skrev:Handlarn ska sätta ditt den smala framvagnen på min imorgon, dom väntar på att få hem bukskydd och den extra frontbågen som är restad..
Det tråkiga med smala framvagnen är väl att man får ett par cykelpumpar till dämpare, eller får man ditt original dämparna om man fäster dom lägre ner?
Hejfire02 skrev:Då har man fått hem 3700;an å hunnit pilla lite:)
Hade lite vit dekaltejp liggandes så jag prova tejpa rutan å tyckte det blev riktigt bra:)
Däremot så var man tvungen att spänna på förspäningen i bakre boggidämparn MASSOR för att få rätt "sag" då man sätter sig på, då den kom säcka den ihop 18 cm då man satt sig på och det ska vara mellan 5-7 cm. (väger ca 85 utan utr)
Sen ska framvagnen på det smalaste, qrs Tech link är beställd samt lite ventilation ska istaleras!
Vad tror ni om att ta bort lillkåpan på vänstersidan och ersätta den med mechduk???(övre bilden)