Ni som kör Re 600 2014 hur nöjd är ni ?
Några speciella saker ni stör er på ?
Några problem med remslitage ?
RE-600 E-Tec ( 2014 ) Vad tycker ni som kört den... ?
Senast redigerad av pw600 den 24 januari 2014, 19:54, redigerad totalt 1 gånger.
Re: RE-600 E-Tec ( 2014 ) Vad tycker ni som kört den... ?
Ingen som har någon här ?
Jag har väl haft en del rappel med min.. inte ihop skruvad. Gick dåligt. Rem varje 20 mil och startar inte.
Nu går den jävligt bra .. är ihopskruvad och ska inte ta rem.. men det är osett.. den startar dock dåligt ibland vilket jag inte är så lyrisk över då gumman inte orkar dra 20 drag..
Nu går den jävligt bra .. är ihopskruvad och ska inte ta rem.. men det är osett.. den startar dock dåligt ibland vilket jag inte är så lyrisk över då gumman inte orkar dra 20 drag..
- mackE
- LynxTalk Member
- Skoter: Boondocker 3700 800 -14
20 drag? Om den inte startar på första så är det ju något fel, vad säger verkstaden? Låter helt orimligt!sa.ro skrev:.. den startar dock dåligt ibland vilket jag inte är så lyrisk över då gumman inte orkar dra 20 drag..
Min har flyttat snö i 234 mil å startar på första draget å kör på original rem än !!
Det är nog olika.. Boogin rasa sönder efter 6 mil på min..
På min -13 jag hade flög remmen vid 240 mil, körde nära 300 med den det året och var otroligt nöjd förutom att Dessen dog 20 mil från hemmet och att statorn dog när jag hade 15 mil hem.
Är rätt nöjd med lynx annars..
Klicka ut returen en 4-5 klick runt om och njut. Förutom ovanstående då.
Byter jag skoter blir det en grön. Brp levererar ofta.. men inte för mig. Tråkigt, är nöjd med dem annars. -13 blev det ca 300 mil och med -14 ca 40.. De helger de va snö var den trasig. Får se om de löser problemet annars får de bli pengarna tillbaka!
//Redigerat till hyfsat begriplig Svenska. Stoft.
På min -13 jag hade flög remmen vid 240 mil, körde nära 300 med den det året och var otroligt nöjd förutom att Dessen dog 20 mil från hemmet och att statorn dog när jag hade 15 mil hem.
Är rätt nöjd med lynx annars..
Klicka ut returen en 4-5 klick runt om och njut. Förutom ovanstående då.
Byter jag skoter blir det en grön. Brp levererar ofta.. men inte för mig. Tråkigt, är nöjd med dem annars. -13 blev det ca 300 mil och med -14 ca 40.. De helger de va snö var den trasig. Får se om de löser problemet annars får de bli pengarna tillbaka!
//Redigerat till hyfsat begriplig Svenska. Stoft.