upptäckte att anslutningen till bostbottlen hade gått av på mina boysen, någon fler som har varit med om detta?
Jag löste de med att skippa bostbottlen och drog fast en M22 bult i hålet men gängtejp.
Håll koll på era också så att ni inte får ett otrevligt motorras
Viktigt ang boysenreeds
- 2stroke
- Crew Member
- Skoter: LYNX R&D Prototype.
- Kontakt:
Re: Viktigt ang boysenreeds
Boyesen skickar ut nya gummi anslutningar till dig.
Skriv ett E-mail till dem och ett foto på de/den trasiga anslutningen.
.
Skriv ett E-mail till dem och ett foto på de/den trasiga anslutningen.
.
// 2stroke
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
Re: Viktigt ang boysenreeds
"gravedigging" ok... men iaf.
Jag höll på med variatorn och då såg jag till min förskräckelse att bägge anslutningarna till boostbottlen var nästan helt av!
Hade kunnat sluta i katastrof.
Det är mindre än ett år sedan jag köpte dessa Boysen reedkorgar (nya förståss).
Med det priset så trodde man ju att det skulle vara något annat än kinagummi av sämsta kvalitet :(
Vid närmare inspektion så ser man också att den korta gummianslutningen mellan insuget och gasarna har massor av små sprickor.
Jag kör alltid på 98 oktan, så Etanol ska inte vara boven här.
Tänkte plugga anslutningarna.
Någon som har tips på hur man ska göra det? Hur kommer det att påverka gassvaret etc ?
Jag höll på med variatorn och då såg jag till min förskräckelse att bägge anslutningarna till boostbottlen var nästan helt av!
Hade kunnat sluta i katastrof.
Det är mindre än ett år sedan jag köpte dessa Boysen reedkorgar (nya förståss).
Med det priset så trodde man ju att det skulle vara något annat än kinagummi av sämsta kvalitet :(
Vid närmare inspektion så ser man också att den korta gummianslutningen mellan insuget och gasarna har massor av små sprickor.
Jag kör alltid på 98 oktan, så Etanol ska inte vara boven här.
Tänkte plugga anslutningarna.
Någon som har tips på hur man ska göra det? Hur kommer det att påverka gassvaret etc ?
- Spoiler: Visa
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.