Hur är handvärmarna kopplade ?
Har donat och fixat med att sätta kork mellan handvärmarna och aluminiumstyret,
och här om dagen när jag skulle testa dem så blev det faktiskt varmt! och varmare.. och varmare.. och varmare, tillslut brändes det på högerhanden och när jag kikar så ryker det från värmaren och den har smält ett hål i plasten och värmeslingan

Jag startade igen och testade, och då fungerade bara den vänstra, men bara på högsta.
Så nu tänkte jag försöka ge mig på att försöka reparera värmebanan på den högra, men jag funderar ifall det kan vara något mer elfel som spökar eftersom den vänstra inte gick på lägsta och inte blev sådär jättevarm precis fastän jag hade min hand direkt på.
Så jag undrar, har någon ett kopplingscchema till en Lynx Rave 600 SDI 2008 ?
Alternativt om någon vet hur handvärmarna är kopplade? Dom som sitter på verkar vara tredjeparts (Snopro / RSI för hook-styren) och dom har tre stycken kablar till sig, röd, vit och blå.
Det jag gissar på är att en av dem är Plus, och dom andra två är minus, och i reglaget så reglerar man om en eller båda slingorna ska vara igång. Stämmer det?
Sen antar jag att dom är kopplade via något relä också som gör att de bara fungerar när skotern är påslagen?