Rave-800 ( 2005 ) Piffa till... ?

Allt om R-Evo chassiet. (2005-2009)
Fallan
Rookie Member
Skoter: Rave 800 -05

Rave-800 ( 2005 ) Piffa till... ?

Inlägg av Fallan »

Hej folket.

Jag köpte på mig en välskött gammal pansarvagn i höstas och nu har jag blivit sugen att ta fram sminkväskan. ;;

Vi har numera tillgång vinylprint och plotter på jobbet och då kom jag osökt att tänka på Rave'n som första offer.
Nu vet jag att frågan har ställts i var tredje tråd för cirkus 10 år sedan men problemet är att varken bilder eller berörda användare finns tillgängliga i dagsläget.

Jag tänkte då först och främst få dit RE-kåpor och lyktdelare men undrar väl först och främst hur det ansluter sig till tankplast och dyl.
Det bästa hade ju helt klart varit om någon har dagsaktuella bilder på ett likadant ingrepp.
Är lyktinsatsen densamma på 05'an?

Sen vet jag att det fanns en del diskussioner om framvagn och spindelpositionering på dessa maskiner. Finns det något att göra där? Har bara hunnit avverka ett par mil innan snön försvann här så har ännu inte hunnit bilda mig någon bra egen uppfattning om det nuvarande utförandet.

Tack på förhand och god fortsättning!
Användarens profilbild
2stroke
Crew Member
Crew Member
Skoter: LYNX R&D Prototype.
Kontakt:

Re: Rave-800 ( 2005 ) Piffa till... ?

Inlägg av 2stroke »

Fallan skrev: Jag tänkte då först och främst få dit RE-kåpor och lyktdelare men undrar väl först och främst hur det ansluter sig till tankplast och dyl.
Det bästa hade ju helt klart varit om någon har dagsaktuella bilder på ett likadant ingrepp.
Är lyktinsatsen densamma på 05'an ?

Sen vet jag att det fanns en del diskussioner om framvagn och spindelpositionering på dessa maskiner. Finns det något att göra där ?

Problemet är att varken bilder eller berörda användare finns tillgängliga i dagsläget.
:think: Jag har för mig att det finns en hel del om detta i det "gamla" LynxTalk forumet som fortfarande är sökbart,
Men även här kan det finnas svar om du söker lite.
// 2stroke

* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *

Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
Fallan
Rookie Member
Skoter: Rave 800 -05

Re: Rave-800 ( 2005 ) Piffa till... ?

Inlägg av Fallan »

Det gör det. Men som jag skrev, problemet är att det inte är några bilder som fungerar längre samt att de flesta användarna är inaktiva. Jag skulle vilja få svar på detta med dagsfärska bilder och ha nån att fråga om detaljer osv. :)
Skriv svar