da spesielt merkbart på 4 taktere ?
Har 59 Yeti 600 ACE ( 2011 ), og ble skuffet over hvordan slakken forplanter seg i scooteren.
Ved kjøring i kupert terreng og med slede bak er dette så plagsomt at jeg vurdere og bytte scooter.
Har kontaktet forhandler og salgsjef i BRP,
og fått til svar at det er laget slik for å lettere kan få skiftet gir..
Resultatet er at du kan vri sekundær variatoren nesten 1/4 turn før den driver beltet.
Agco Sisu Power har laget syncro kasser i lang tid til BRP og må da kunne bedre enn dette ?
De har altså laget en syncro gear kasse med større klaring mellom drevene for og lette skifte av gear,
noe som resulterer i skikkelig rykk og napp ved kjøring med slede i varierende terreng.
Å lage en gearkasse med stor klaring i mellom drevene skulle nesten tilsvare en allerede utslitt kasse...
Noen flere som har merket dette ?
